Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Hei... sender en litt sen sommerhilsen til alle kjente... Håper sommeren har gitt dere masse energi og klar for nye forsøk.. for det nytter ikke gi seg!! Jeg beundrer deres mot, å en dag sitter spiren ))) jeg ønsker alle sammen masse lykke til nå i høst!! Stooooor klem til alle sammen..
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Hei Tullemor:)) Deg har jeg tenkt på støtt og stadig:) Så koselig med en liten hilsen:)) Er formen bra, eller?? Du er virkelig et levende eksempel på at man kan lykkes om man bare ikke gir opp!! Kos deg masse med den voksende magen, snuppa:O) Stoooor klem
doffine Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 God sommer Tullemor.. Tenker på deg hver dag:))) Kose deg masse selv om det er litt varmt nå)
Nøtt Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Hei du!! Takk for hilsen. :-) Savner deg her inne. Håper formen er bedre og at du har en bra sommer. Klem
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2008 Hei jenter.. kos å høre fra dere.. her er alt bra. Jeg er nå 4 mnd på vei og spyr ennå, har gjort det hele tiden, men kan ikke klage, dette har jeg ventet på hehe.. ellers vokser magen og alt bra. men jeg slapper ikke av ennå, er livredd for hver ul jeg skal på.. og jeg har blitt fulgt opp kjempe bra.. men uff er tøft.. Så redd for at det skal gå galt igjen selv om jeg ser spiren sprelle hver uke.. Bare vent jenter, dere kommer etter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! stor klem
lita78ღ Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Godt å høre noen ord fra deg, Tullemor. Har tenkt mye på deg, og lurt på hvordan det går. Tenk 4 mnd...... Det er jo helt utrolig! Jeg er selvfølgelig kjempemisunnelig, men dette fortjente du virkelig:-) Å være kvalm er selvfølgelig ikke noe ålreit, men det regner jeg med betyr lite...som du selv sier, dette har du jo ventet på. Jeg er helt sikker på at spiren din vil fortsette å vokse seg stor og sterk, dette er jo en liten mirakelbaby:-) Stor klem til deg og bebbisen
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 HEI LILLE VENN!!!!!!!!!!!!!! Innom for å se etter "gamle"kjente................ Det GLEDER meg stort at du ENDELIG er gravid,en dårlig trøst er at du vil ikke slappe av før babyen er ute,det gjorde ikke jeg.......eller alle mine som ventet i spenning.......... *er sinnsykt lang ventetid men jeg LOVER det er det virkelig verdt!!!!!!!!!!!!!!!!! Ønsker dere MASSE LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -Vet dere hva det er??
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 4. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. august 2008 Takk jenter )) Nei vet ikke hva det blir ennå, kommer ikke til å spørre heller.. Kleeem
Gjest Skrevet 4. august 2008 #9 Skrevet 4. august 2008 Hei Tullemor1 Gratulerer, så moro at du endelig har lykkes. Så kjedelig at du fortsatt spyr, men det er verdt det om det er noe trøst. Kos deg med den voksende magen og tiden fremover. Så utrolig koselig å høre at en liten spire snart kommer til verden. Selv har jeg bare 9 uker igjen ) vi var heldige som traff blink på første IVF. Klem fra Julie73 (brukte det nick-navnet da jeg var her inne. Måtte logge meg inn på nytt og finne på nytt nick fordi jeg aldri kom inn på siden min, fikk bare feilmeldinger)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 4. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. august 2008 Så du hadde svart her, jeg skrev under innlegget hvor du etterlyste oss )) Ja endelig, etter 11 år og 4 ivf forsøk så satt spiren på egenhånd mens vi ventet på det 5 forsøket.. helt herlig!!! 9 uker igjen bare?? herregud så fort det har gått da, føler ikke at det er så lenge siden du sa at du hadde lykkes... shit hihi... Masse lykke til:o))
Ann-ch. Skrevet 4. august 2008 #11 Skrevet 4. august 2008 Hei Tullemor. Så moro å se deg her inne igjen. Har savnet deg vet du:-) Godt å høre at alt står bra til og at spiren vokser som normalt. Ille at formen ikke er på topp,men det kommer jo noe godt ut av det:-) Tiden går fort og brått så sitter du der med en liten bylt i armene dine. Pass godt på deg selv og kos deg med graviditeten så ønsker jeg deg masse lykke til videre. Stor klem fra meg.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 5. august 2008 #12 Skrevet 5. august 2008 God sommer vennen ! Håper kvalmen er på retur hos deg nå ! Vi snakkes på tlf senere. Klem )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå