Én til Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Min jente på 13 mnd skal begynne i barnehage om en uke. Håper jeg har kjøpt inn det meste vi trenger.. men kan noen av dere med erfaring si om jeg har glemt noe viktig? Har foreløpig: matboks tutekopp liten ryggsekk reima tec høstdress gummistøvler innesko/tøfler
DoubleTrouble Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Hei! Kjekt med regnklær kanskje:) Bleier, solkrem, ekstraklær- bodyer, sokker, bukser, gensre. Utesko- joggesko/sandaler. Smokk hvis hun bruker det, kosebamse.Kommer ikke på mere.
MathildeC Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Hm, hva med slike navnelapper til å klistre på / stryke på klær? I tillegg har barnehagen "min" bedt om: Ullsokker Regntøy Tykk genser / fleece Solkrem til soldager Og så helt generelt: Ekstra skift innetøy, fra innerst til ytterst Bleier Evt smokk/kosedyr
Én til Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2008 Har forhørt meg litt med flere, og visstnok funker Reima-dressen mer enn godt nok som regntøy. Den er jo både vind- og vanntett. Har kjøpt et sett regntøy på salg i str 86, men det er aaaaltfor stort foreløpig.. regner med det kan passe til våren igjen. Ja, bleier, smokker, kosedyr, og div klær skal selvfølgelig også med :-)
Én til Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2008 Jepp, navnelapper er allerede strøket og limt fast på klærne og tingene hennes ;-) Bruker dere forresten å ha ekstra solkrem, kosedyr osv som ligger fast i barnehagen - eller er det vanlig å ta med frem og tilbake?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Tutekopp, smekker etc. har de i vår bhg ihvertfall. Bleier (ikke up&go) Høstsko/vintersko Ekstra sett av innetøy Ulltøy, ullsokker etc. når vinteren setter inn. Solkrem (vi har liggende i bhg)
@stronauten med 3 små Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Dersom hun begynner nå, så er det ikke så stort behov for så masse ennå. Regnklær (men de aller minste er ikke alltid så veldig mye ut i øsende regn), skifteklær og bleier - og ellers det som passer til årstiden. Utover høsten erfarer man etter hvert hva som trengs. Man behøver liksom ikke løpe og kjøpe ullklær og sånt no ennå...
Én til Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. juli 2008 Hvorfor ikke Up&Go-bleier??? Bruker bare disse, vi.. synes de er 10 ganger bedre og mer praktiske enn "vanlige".
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #9 Skrevet 31. juli 2008 For å skifte bleier kjapt tar de ikke av barna bukser og ev. sko:)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #10 Skrevet 31. juli 2008 Hehe, det har jeg gjort! Har ligget klart i skapet i over en måned nå, har sikkert kjøpt aaalt for masse, men fytti som jeg har kost meg mens jeg har shoppet! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå