Gå til innhold

Vendingsakupunktur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei..

jeg fikk beskjed av jordmor att de det ikke var vanlig å snu babyene i magen lenger, da de som oftest bare snur seg tilbake igjen.

lille-mann har ikke snudd seg og hun trodde ikke han kom til å gjøre det heller da han har ligget med rompa ned hele tiden.

jeg fikk beskjed om att jeg snart måtte velge om jeg ville ha sete fødsel eller keisersnitt. føler jeg må velge med 2 onder og er veldig usikker om dagen..

har du fått beskjed om noe sånt eller?

Heia :)

Jeg har allerede fått igjennom planlagt ks, den 12.08, men syntes alikevel det er verdt ett forsøk med vendingsakupunktur. Nå har jeg funnet en som kan gjøre det så jeg har fått time mandag kl 18.00 :) Jeg vil jo aller helst føde vaginalt, men ikke hvis rompa kommer først. Jeg prøver akupunkturen og hvis hun snur seg tilbake til seteleie ser de det dagen før.

Hei!

Min baby la seg plutselig i seteleie i uke 34, og etter en behandling med vendingsakupunktur i uke 36 snudde den seg riktig vei. Nålen gjorde ikke vondt, og babyen begynte å sprelle med en gang. Var hos lege tre dager etterpå, og da hadde den alt snudd seg.

Anbefales til alle med seteleie!!! Sylvi på Sagene er kjempeflink og hyggelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...