DoubleTrouble Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Noen som vet hvor mye det koster for et par Kavat høstsko til barn på 1 år?
MammaLinda Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Vet ikke hva de koster men hørt de er litt dyre men veldig bra sko til barn. Andre høstsko som kan annbefales er høstsko friends. Vant best i test på tv2 hjelper deg, de koster 200-300kr på coop obs. Andre sko som er veldig bra er geox
wirre;o) Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 var å kjøpte på lørdag, ett par hvite i str22. betalte 499 mener jeg. de fantes i mindre str også. lette, stødige sko i skinn!
MathildeC Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Litt dumt spørsmål kanskje, men er dette sko de kan gå i også? Eller er det mer sko til barn slik "like-før-de-kan-gå"? Jeg har aldri sett noen bruke disse skoene, men lurte på om jeg skulle kjøpe til jenta mi til barnehagen, for har hørt de er gode. Hun krabber og er interessert i å gå, men vet ikke hvor lang tid ennå før hun faktisk begynner å gå..
MathildeC Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Hm, kanskje jeg tenkte på noen andre sko, disse så jo ut som normale sko, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå