Gjest Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Skal bruke en vugge som min bestefar har laget, skulle egentlig brukt den til 1.mann, men ble aldri til det. Nå har sambo selvsagt satt denne vuggen hos foreldrene sine, men får ikke hentet den før i kveld. Har jo ikke målene, tror det er standard vuggemål (hvis det er et standard mål på de ? ). Noen som vet hvordan målene er på vugger og hvor jeg får tak i madrass til en vugge ?
Resilience Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Hei Crow, Jeg vet ikke hvastandard vuggemål er men vi kjøpte denne: http://skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&venstreMenyPortlet_actionOverride=%2Fportlets%2FvenstreMeny%2FshowProductGroup&_windowLabel=venstreMenyPortlet&venstreMenyPortletmenu_expand=4&venstreMenyPortletproduct_group_id=36&venstreMenyPortletmenu_select=Barnemadrasser&_pageLabel=velgvarehus Den er 60x120cm, men vi måtte skjære den til for at den skulle passe i vår vugge. Men jeg tror den kanskje er litt liten...
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Tusen takk : ) 60 x 120 er vel standard sprinkelseng-mål, er det ikke ? Tror vugga er en del mindre, men husker jo selvfølgelig ikke det nå....hehe Får ikke opp linken din, men regner med at det er skumgummi siden dere har skjært i den ?
LilleVackreAnna Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Hei! Vi holder akkurat på å bestille/kjøpe seng og vugge nå, så dette har jeg sjekka grundig ut;) Trur som deg at 60*120 cm er standardmål på de fleste sprinkelsenger, og alle vugger jeg har sett er mindre. Men selvfølgelig kan det sikkert variere. Vi har bestemt oss for vugge fra Trekløver: http://www.treklover.no/tk/public/openIndex/view/list_produktside_lekegrinder.html?ARTICLE_ID=1186398168641 Og den har madrassmål 90*40 cm. På den her følger madrassen med, så har ikke sjekka ut hvor det er lurt å kjøpe separat.
Resilience Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Nei den er mindre enn den vi kjøpte til sprinkelsengen.... Jeg kan sjekke målene når jeg kommer hjem fra jobb om du vil? Gå inn på Skeidar.no og barne/ungsomsmøbler og barnemadrasser. Der ser du en som heter Mini Jensen eller noe. Den er ikke skumgummi, noen sa at det ikke var anbefalt... Den er i et slags annet stoff som det var mulig å skjære i.
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Takk for svar. Tror nesten jeg må vente til vi har fått hentet vugga jeg. Som sagt så er det bestefar som har laget den og jeg vet ikke om han har fulgt standard-mål. Får ikke spurt han da han sliter litt med hukommelsen....hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå