Gjest Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Er tøtten her veldig tidlig ute, eller er det normalt at en 5 mnd gammel bebis kryper skikkelig på alle fire, sitter seg opp og sitter på golvet uten støtte, reiser seg opp etter møbler og står der alene og ruller begge veier? Er ikke vant med å omgås babyer før jeg fikk henne, så bare lurer...
❤lille stjerne❤ Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Er dette et tulleinnlegg eller? Hvis det er sant så er hun ikke bare tidlig ute, hun er rekordtidlig ute. Nesten litt Guiness rekord-aktig synes jeg.....
Ninemi Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Gjør hun alt dette? Har aldri hørt om det før. Så ja, hun er vel ekstremt tidlig ute da!
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Hei sissel! fått nytt nick? tror hun er veldig tidlig ute! så hun som trodde dette var et tulleinnlegg, så er det sant.. jeg har sett det med mine egne øyne! hun er så skjønn atte!!
Galskapens overhode Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Ja, hun er nok tidlig ute.. Min lillebror var også en slik unge.. Han prøvde å sleppe seg allerede ved 6 mndr.. Gikk selv fra 8 mndr..
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Det er helt rart hvor forskjellig ungene våre er....
*1+1=2 små* Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 snuppa mi begynte å krappe/åle fort når hun var 6mnd. begynte å sitte med 7mnd. så ja din er tidlig ute! morro da, men er jo litt deilig å ha de "hjelpesløse" så lenge så mulig;) Da slipper man å løpe etter dehele tiden
Gjest Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 Nei er ikke tull! Hun gjør alt dette og jeg tror grunnen til det er at hun har veeeldig dårlig tid. Utålmodig og ønsker å oppdage verden. Er kjempestas å se at hun gjør alt dette, men er jo oxo litt slitsomt... Kan jo ikke snu meg to sek. før hun har stukket av...! Hehe... Jaja, er vel som Starlight sier; de er alle forskjellig men alle er vel innfor "normalen".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå