Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Hvor lenge kan man ta det når man er gravid? Skal jeg slutte nå som jeg er 12 uker? Eller bare fortsette? Det kan jo forhindre SA. Det gjelder vel etter 12 uke også? Selv om sjansen for det er mindre etter 12 uker? Hva med de som er med i preg met studien? De tar jo metformin hele svangerskapet..Lurer på hva dere andre har gjort/tenkt til å gjøre.. Legen min er usikker ang dette han også.
lindynatt Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Nå prøver vi ikke å bli gravide lengre, men den gang da vi holdt på, hadde jeg tenkt å ta metformin ut svangerskapet. De fleste studier vise rjo at kvinner går påd et hele svangerskapet, en tysk professor anbefaler det frem til 22 uke. Tror uansett det er viktig å ikke slutte brått, men å trappe ned, har ingen ebviser for dette men hvis man tenker logisk, skal man jo begynne langsomt når man begynner, så da burde man jo slutte langsomt igjen
Gjest Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Jeg gikk på det hele svangerskapet. Tok bare 500mg siste trimesteret.. Lurte på å slutte,men gyn sa at jeg like så godt kunne ta det ut svangerskapet når jeg først tok tablettene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå