Storkmor? Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 HSG-røngten gikk fint, og jeg har åpne eggledere. Jeg ble så glad at jeg jublet på benken! De som foretok undersøkelsen, var så fine og hyggelige. Nå skal jeg ringe Nordica i morgen, og så håper jeg raskt å komme i gang. Noen som vet om det er "kø" for å få inseminasjon der nå? Jeg hadde håpet på neste syklus, altså i begynnelsen av september. Dette var en opptur
Månestråle75 Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Så fint at alt så bra ut! Jeg har forstått det slik at det ikke er noen ventetid på Nordica. Når alle undersøkelser etc er på plass, er det bare å dra ned når syklusen passer.. Lykke til videre!
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 så bra!!! da er det bare å starte på. masse lykke til:)
solsikke73 Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Gratulerer, da vet du at du at du i hvertfall har en sjangse til å bli gravid. Jeg har ikke oppfattet at det er noen kø hos Nordica. Bare ta kontakt så får du tilsendt et informasjonshefte, og en uformell samtale med legene på telefon.... De er svært hyggelige og greie å ha med å gjøre! Lykke til
LykkeligSomMamma Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Hei så bra! Vi har vært ved Nordica i ett år og de er superlfeksible! Det går raskt unna der, men den gode siden ved det er at de alltid får deg inn og ingen stengt dør uansett. Det var veldig betryggende! De holdt tom opp for meg i romjula etter stengetid når det bare gikk et fly fra Oslo og den landa seinere enn de egentlig er åpne (etter avtale, men abre at det er mulig er topp) Kjør på!
Chaiemae Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Så flott at alt var som det skulle være. Det er ingen ventetid på Nordica.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå