1+2=3barn Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 jeg har hatt vondt i en kjertel i puppen i noen dager.. å i dag når jeg skulle pumpe meg kom det masse slim og melken var seig... ikke alt som kom ut... men en eller to stråler kom som seig masse ut... kan jeg amme for det?? og hva kan dette være??? hev melken jeg pumpet for syntes det var ekkelt.. men pumpet til jeg ikke klarte mer...
Histepist Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har ikke opplevd det, men jeg ville nok snakket med HS eller legen.. Lykke til
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Jeg vet ikke om du kan amme (er ikke sikkert småen synes det smaker særlig godt heller), men det høres litt ut som brystbetennelse? Ta deg en tur til legen i morra du! Og husk å tømme godt og ofte i mellomtiden - du kan jo pumpe og kaste og så gi småen din av den andre puppen i mellomtiden (gitt at h*n klarer seg med en pupp da...)?
1+2=3barn Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2008 problemet mitt er at jeg har tvillinger.. så har bare en pupp til hver.. klarer ikke mette to på en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå