Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 30. juli 2008 #1 Del Skrevet 30. juli 2008 ÅÅÅÅÅHHHH!!!!!! Eg klikker snart på samboen min, han er så jævli drittsekk for tiden.. Gor lixom faen i alt! Gidder ikke hjelpe til hjemme eller med ungen vår. Bare ligger på sofaen og later seg, og gjør alt for å være frekkest mulig mot meg! Krangler gjør vi hele tiden! drit slitsomt! Har fått beskjed av jordmor at eg må ta det helt med ro fordi livmoren min er sliten(har kynnerer hele tiden) og tar eg det ik med ro, kan eg starte fødelsen for tidlig. Noe som ikke er så kjekt da eg kun er 24 uker på vei... Vet ikke hva eg skal gjøre. Går ikke ann å diskutere noe så helst med han, for han skal alltid ha rett å være så jævla arrogant Han har vært sånn helle svangerskapet, og eg vet rett og slett ikke om eg orker mere assa.... Er så trøtt og lei... :`-(( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138341521-sambo-er-en-jla-drittsekk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nr 2 på vei* Skrevet 31. juli 2008 #2 Del Skrevet 31. juli 2008 følte akkurat når jeg leste her at vi er såååååå i samme situasjon. I HELVETE liksom. jeg bor her med 2 gutter. vi flyttet nå nylig fra en liten leilighet til en større fordi vi får jo barn. men da vi flyttet var de mere opptatt av at dataen og tvn kom opp først.. hva er det for noe ??? så nå er dataen på spisebordet i stua :@ og tvn står foransofaen de bare slang alt vekk. så nå står jeg igjen her med masse esker. har heldigvis så snille foreldre de kom hit og vasket ned den gamle leiligheten. hadde de ikke gjort det så vet jeg egnetlig ikke hva jeg skulle gjort. har fått bekkenløsning og har vært mye plaget med kynner i det siste. så jeg føler ikke jeg klarer annet en og sitte på en stol hele tiden. det er ikke lett og være så handikapet heller. men det er vel sån. de kjenner ikke hvordan vi har det. så da driter de vel i det å. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138341521-sambo-er-en-jla-drittsekk/#findComment-138343842 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå