To små - en rosa og en blå Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Hei! Da var det på`n igjen:) Snart fire år siden sist gang jeg var gravid, så dette er spennende. Har termin 11 mars så er allerede i min 9. uke. Lurte på en ting. Noen som vet om en bra kvnnelig lege i Askerområdet? Ikke så lenge siden vi flyttet hit så vet ikke helt hvor jeg skal begynne å lete jeg...
sniiki-mamman til Thea& Elias Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Velkommen Er også annen gangs, datter født sommeren 05 :-) Kan ikke hjelpe deg med spørsmålet desverre, er fra Buskerud jeg..
To små - en rosa og en blå Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2008 Termin ganske likt da jo:) Får ringe litt rundt i morgen. Håper jeg er heldig. Litt kjiipt å måtte prøve ut flere før jeg finner en jeg er fornøyd med. Finner vel en. har du vært på kontroll hos legen enda? Følte plutselig at det "haster" litt med å komme i gang.
FraENtilTO Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 hei.... Ville bare si at eg hadde en lege i asker en gang... åse nordnes het hun og jobbet på trekanten legesenter.... syntes hun var hyggelig, flink og kunne sakene sine.. (jeg har astma og var der ganske mye pga det.. pluss at eg var der når eg gikk gravid for. 4 år siden (2004/2005) kjenner ei anna ei som hadde henne og hun syntes også henne var flink , men ikkje ekstraordinær:-) hehe.... lykke til som gravid og det hørtes godt ut å være i uke 9.. her er det bare 5+2 og det er så liite syns eg...... :-)
Elin snart mamma til 3 Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 hvis du ikke bor så langt fra Rud/sandvika kan jeg anbefale Medvest legesenter på Rud!! Kristin Grefberg heter hun jeg har hatt der i alle år å de er veldig dyktige og ikke minst hyggelige der! Siden jeg har flyttet, men misliker min nye fastlege har jeg fått lov til å komme dit fordet selv om jeg har byttet legesenter! Driter i om det tar 45 min å kjøre så lenge legen er seriøs og jeg føler meg trygg og godt tatt i mot!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå