Gå til innhold

Hvor mange regnsett har dere til vinteren til ettåringen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

? er det for mye med to sett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KOmmer litt ann på aktivitetsnivået deres og om dere har vanntette dress(er) utenom. Selv hadde jenta mi 2 regnsett, det første ble kjøpt på H&M, men det var bare knapper i jakka så jeg kjøpte et annet så det ble bare brukt det ene. I tillegg hadde hun en høstdress og to vinterdresser. Det ble bare brukt den ene vinterdressen også, angret på at jeg kjøpt "name it" vinterdress fordi den tok inn vann.

Skrevet

Vi brukte ett sett regntøy og en parkdress. Parkdressen var vanntett, så regntøyet ble bare brukt vår og høst, når parkdressen var for varm.

Skrevet

Ok... først kjøpte jeg en regndress i 86, men den er jo diiiger, og kom over Reflex regnsett i dag som jeg kjøpte i størrelse 80... så vurderer å bytte den i 86 inn igjen, men tenker og på at jeg kanskje får bruk for den til våren igjen? Evt. bruke den ene hjemme, og en i barnehagen, så får det bare være om en av de er for stor...

Har en Reima vinterdress i 86 som jeg kjøpte på januarsalget, men den kunne veldig godt ha vært i størrelse 80...kan være jeg kan bruke den neste vinter, å kjøpe en ny i vinter heller...vi får se...hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...