Gå til innhold

Har vært på tidlig UL!


Sun_Shine_

Anbefalte innlegg

Hei jenter, jeg var på tidlig UL i dag!

Det var herlig å se den lille som lå inne i magen min, og viftet med armene og beina.

Og det lille hjertet slo som bare det.

Det er en foreløpig aktiv en der inne.

Alt var vel, og veksten passer til terminen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har også vært på en slik UL (dvs 4 allerede). Blir ekstra oppfølging denne gangen!

Legen min smilte fra øre til øre og var helt sikker da hun så liv i uke 10. Jeg håper hun har rett og at det endelig skal bli vår tur.

Er i uke 11 nå og skal på ul igjen om to uker!

Gleder og gruer meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ!! Så kjekt å høre at alt sto bra til! Jeg skal på UL i morgen og gruer meg skikkelig... Sist opplevelse på UL var grusom så eg håper alt står bra til denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh æ å vil! har ikke time til ultralyd før 29 sept. hvordan finner man ut om det kanskje er noen her som gjør d privat? bor i namsos såjeg tror ikke det er noen som gjør d privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, du kan spørre! Jeg har vært på tildig UL flere ganger nå fordi jeg har hatt 3 sa på under 12 mnd. Jeg blir fulgt nøye med denne gangen! Ingen forstår hvorfor det skjer og vi har være igjennom uendelige prøver. Virker som de kan mer om de som ikke kan bli gravide enn de som blir det lett, men ikke får det til å leve....

Håper dette skal være vår tur!:D

Jeg tror nok ikke alle får dette automatisk. Mange går til gyneolog som har slik vagianl UL som man må ta i begynnelsen. Mange går på private klinikker og betaler for dette. Jeg hadde betalt hva som helst dersom jeg ikke hadde byens flinkeste lege allerede:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg var skikkelig bekymra for om alt var bra inni der.. ringte legen og han bestilte time til UL dagen etter! man får det hvis man er bekymra ihvertfall..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var idag på UL, er 10+2, alt så bra ut, fikk bilde av den lille, der vises både armer og ben. Så et lite hjerte som slo og alt var supert:) Den var veldig rolig, med var sikkert trøtt:) legen sa at alt var helt fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...