Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Dattra mi hadde vært flink å sitte på potta lenge etter søvn og måltidene lenge så vi ikke hadde bæsjebleier så mye da i nesten 1 år da ble det varmt nå om sommeren, la jeg henne å gå heime i trusa eller bare naken så tror hun begynte å skjønne litt når hun vil tisse så sier hun fra MEN så går vi til potta DA vil hun ikke sitte!!! etterpå gjør hun dette (tisser) i stua når jeg ikke ser eller jeg ser at hun skal tisse på stillingen hennes vil ikke da å sette !!! eller etter mat av og til vil ikke men bæsje det gjør hun vanligvis i potta da vil hun sitte etter mat Tror jeg maser for mye kanskje eller hun har fått sann trass jeg ble så glad når hun sier fra! Skal jeg slutte å mase da? om 3 veker skla hun i bhg da blir det vanskeligere for meg å hjelpe henne og hun hater bleie !!! helst vil gå uten den og truse og... tar på med makt av og til håper på noen råd fra dere... takk på forhand
Lille Lu Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Det var ikke helt lett å skjønne alt her, men hvor gammel er jenta di? Kanskje det er bedre å bare vente en stund og prøve igjen om en måned eller 2? Barnehagen er jo også behjelpelig når barnet begynner å bli klar for å slutte. Hva med klistremerker som motivasjon, kunne det ha vært noe?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Hun er 2 år og 1 uke Satt på potta siden 13 mnd Hadde ikke sagt om alderen med vilje fordi vet at mange synes at å gå med bleie til 3 år er ok men jg hørte at mange slutter rundt 2 år og håpte på det beste håper bhg hjelper gir opp nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå