Lyst på nr3♥ Skrevet 30. juli 2008 #1 Del Skrevet 30. juli 2008 Hei! Jeg selv har termin 2 juledag, og har en del bekkenplager allerede. Har i tillegg plager med rygg/fot etc så gravid-svømming hadde vært midt i blinken utover høsten og fram til fødsel!! Var med på gravid-svømming ved forrige svangerskap, noe jeg faktisk ikke hadde kunnet være foruten pga rygg og bekkenplager, og for ikke snakke om det sosiale, treffe andre gravide som skal ha +/- din termin ))) Nå vet jeg at det ikke har vært slik svømming siste året da jordmødrene ikke "orker" å gjennomføre dette lenger! Dette er søren så synd!!!! D er snakk om EN kveld i uka, og synes d er rart at de ikke sørger for at dette tilbudet fremdeles er der for oss gravide! Så er d flere som er i min båt her eller?? Kanskje vi kan slå oss sammen og komme med et innlegg i avisa, så kanskje kanskje åpner de igjen til høsten?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138340109-noen-fra-orkdal-omr%C3%A5det-som-%C3%B8nsker-at-gravid-sv%C3%B8mmingen-skal-starte-opp-igjen-til-h%C3%B8sten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå