mamma til 2 små:=) Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Min spiser et halvt om gangen.Jeg tilbyr pupp uten om.Bare lurer på hva som er vanlig.Han blir 7 mnd om en uke.Har har nett begynt å like fast føde.Nå elsker han det:=)
AnnK89 2 + 1 i magen Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har tvilling gutter på 7mnd. Den ene gutten min kan spise omtrent ett helt glass..han elsker mat! Mens gutt nr 2 spiser ca 1/2 glass, men foretrekker melk!
MathildeC Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Da hun var 7 mnd spiste hun vel 1/3 til 1/2 glass. Det var først da hun var ca 9-10 mnd at hun spiste et helt glass. Og vi har alltid fått høre at jenta vår spiser så godt, for hun spiste klumper og mye forskjellig mat uten tenner.. Nå er hun snart 13 mnd og spiser meeeget godt. Tror ikke du skal stresse om barnet ditt ikke spiser et helt i hvert fall :-).
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Mini her gjør det, men tror nok det varierer veldig fra barn til barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå