Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kva med Justine? Blir det for sært? J'en er oppkalling etter svigermor, og mi oldemor heitte Justine. Synes det hadde vore litt tøft å brukt det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, da jeg spørre sammen med deg.....;) Jeg lurer også på det nemelig. Desverre kan jeg ikke bruke det for eldste jenta heter STINE, så det blir for likt. Selv synes jeg JUSTINE er nyydelig!:-):-)

Skrevet

Jeg liker vanligvis jentenavn som slutter på -ine, men Justine ble for sært for meg. Dessuten tenker jeg bare på rettferdighet...

Skrevet

Synes ikke det klinger så pent, da er det flottere med Stine eller Josefine!

Skrevet

Liker egentlig gamle navn veldig godt, men Justine klinger ikke helt bra i mine ører. Enig i at Josefine er mye finere:-)

Skrevet

Justine blir for likt engelske guttenavnet Justin...

ville i såfall valgt det som mellomnavn.

Min mormor het forøvrig Jensine.... men det er helt uaktuelt her i gården...

Skrevet

Fiiiiint syns jeg! Kunne godt hatt en Justine. Men litt dialektavhengig, kanskje? På trøndersk vil trykket lett havne på Uen, og det syns jeg ikke blir så fint, og på vestlandsk vil trykke komme på Ien. Syns det er finest med ikke for tydelig trykk. (Og ja - jeg er litt dialektnerd)

Skrevet

Takk for tilbakemeldingar! Eg liker Justine betre og betre jo meir eg smaker på det. Mannen liker det også godt, så me får sjå. Har nokre mnd til å tenkja på. Kom gjerne med fleire synspunkt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...