Maracuya Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Jeg leter etter noe slikt: - 4 hjul - Maks 15 kg, gjerne mye lettere - Lett å slå sammen og tar liten plass, lett å legge i bil - Lufthjul - God på grusveier - God plass i baggen - helst 35+ cm bred Noen tips? Er det mulig å få i pose og sekk? Både lett og liten OG god plass i bag? Og med det samme - heter Teutonia Elegance noe annet i dag? Finner den ikke på hjemmesiden deres. takk takk :-)
Minnie Mom Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Jeg vil foreslå Teutonia Mistral med softbag, evt Prestige med Fashionbagen, den er rålekker synes jeg!! Elegance produseres kanskje ikke lenger?
Det blide sørlandet! Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Micralite Toro - Den er helt genial, veldig god å trille på grusveier. Se her
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Teutonia Elegance 2008 modellen er til salgs hos ping pong. www.pingpong-online.de Så de fins
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Teutonia Mistral dekker alle kravene dine, med en vekt på 11kg også! Eneste jeg ikke vet er hvor stor bagen er, da jeg ikke har den..
Bumpan Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Mistralen veier nesten 12 kg UTEN hjul, med hjul er den vel 14,5 kg. Den er ennaa lett, men ikke saa lett som 11kg.... Har ikke Mistralen selv, men en venninne har den og hun er veldig fornöyd. Hadde nok kjöpt den selv om jeg hadde visst bedre.....
Maracuya Skrevet 2. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2008 Takk for alle svar! Det er kanskje Mistral som er vogna for meg, hadde sett litt på den på forhånd også. Men er det noen som vet hvor lang og bred softbagen og evt sportsdelen egentlig er? Har ikke helt funnet målene på nett.
Maracuya Skrevet 2. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2008 Nå har jeg lett litt mer og det kan se ut som softbagen bare er ca 30 cm bred. Er ikke det litt trangt? Får man voksipose ned i den? Ettersom f.eks. Simo duo er rundt 38 cm bred til sammenligning.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #9 Skrevet 3. august 2008 Jeg har brukt mistral med softbag på vinteren til stort barn født i september. Jeg startet med lammeskinn og dyne i softbagen og da var det god plass. Når jeg skulle ha i voksiposen ble den for stor i baggen, men det går fint med voksipose hvis du tar ut halve baggen, dvs at det er en glidelås som deler bagen ca på midten sånn at den bakerste delen kan tas ut. Dermed får du kanten foran som beskytter mot vær og vind og romsligere inni der det er lunt nok allikevel. Det som var så greit med dette i forhold til hardbagger var at når barnet etterhvert vil opp å sitte litt så kan man reise opp ryggen selv om baggen er i. Jeg har vært veldig fornøyd med denne vognen. Og voksiposen er jo veldig lun og god da. Jeg har både den og en dunpose men det er ingenting du kan pakke barnet bedre inn i enn en voksi. Jeg har hatt simovogn tidligere men må jo bare si at jeg er mye mer fornøyd med mistralen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå