Gå til innhold

Vi trenger dagmamma til ettåring sentralt i Oslo fra oktober

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei.

Jeg er en ledig dagmamma med utrolig mange referanser å henvise. Jeg befinner meg på Grûnerløkka, og har passet flere barn opp igjennom årene. For tiden har jeg mange ledige plasser, siden "fjorårets" barn fikk barnehageplass. Hvis du/dere er interesserte, og enda ikke har funnet en dagmamma til barnet deres, så er det bare å ta kontakt med meg snarest mulig, eventuelt også hvis dere undrer på noe(info o.l) Jeg er dessuten en ikke - røyker.

Mailen min er forresten; [email protected] ;)

• 3 uker senere...

Hi,

I`m a dagmamma,living in Oslo west, have lots of experience and very good references.

I`d like to take care of 2 children with a similar age.

I`m responsible,love children and to be around them.

I`d like to start soon, and i can go to your place to take care of your child. I`m a happy person,enthusiastic,i like to go out with the children and i will defintively be a great dagmamma,because i enjoy it!

I speak only little bit norwegian, but i`m enjoying norwegian classes and i speak good english.

Please contact me in this e-mail address: [email protected] Hope to hear from you soon.. If you have found a dagmamma already, please could you give my e-mail address to other parents,who may be looking for a good dagmamma. Best Regards,Caroline

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...