Gå til innhold

3mnd vaksina...

Chanelle med ♀♂♂♂

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minste her reagerte noe voldsomt på denne. Fikk høy feber, kastet opp og hadde elendig allmenntilstand... Ikke moro...

Heldigvis gikk det helt fint neste dag, da.

Mener det må være den hjernehinnevaksina som slo ham ut, for ingen av de andre har reagert på den måten ved 3mnd vaksine.

Andre som har opplevd noe liknende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...vanskelig å si....noen unger reagerer sterkt på vaksiner...jeg ville ikke vært i tvil om å stoppet eller om ikke annet tatt en pause.....det er fint mulig å gi unger noen år på baken før de vaksineres vidre.....i japan hadde man tidligere oppstart av vaksinering ved 2 års alder.....bare å si fra på helsestasjonen....av de jeg vet om som har hatt kraftige reaksjoner på vaksiner har det vært veldig opp og ned om dette har vært en engangshendelse eller om det har gjentatt seg...men ja....det finnes unger som rett og slett ikke tåler vaksiner....angående hjernehinnebet-vaksine så vet jeg ikke hvor hard denne er.....bare at den ble bannlyst i sin opprinnelige utgave pga høy bivirkningsfrekvens.....personlig hadde jeg aldri latt mine unger ta den...men det er min menig....da jeg ikke vaksinerer i det hele tatt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...