trine ;-) Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Snakka om det på lunsjtreff igår: at det var leeenge til vi skulle føde.... Milla s var i storform - så melding om at vannet hennes gihadde gått kl kl 7 imorges, og jentene kom kl 11.30 idag var mildt sagt en kjempestor overraskelse. Hun er den eneste i lunsjgruppa som ikke visste kjønn på sine en-eggede... Men vet nå at det er to nydelige jenter: 1850 og 2005 gram. De er sterke og fine og er allerede på barsel og inne på rommet hos mor. Trenger ikke hjelp disse to små. Og har testa pupp allerede.... fantastisk!! GRATULERER!!!! Gleder meg til å se dere!!
phantomet Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Gratulerer så mye!!!! Så herlig at de er så sterke og spreke! Kos dere masse, og gleder meg til å se dere på tvillingtreff senere. (Nå tynnes det ut i rekkene her, blant de jeg har hilst på..Nå er det vel snart deg Trine??? og JanneC??? )
Fanny08 Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Gratulerer så kjempemasse! Og vi som trodde det var gutter!! Så hærlig å høre at alt er vel! Hvilken uke var hun egentlig i? Trodde hun hadde termin i september?
MarTo Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Nei og nei - her tynnes det ut i rekkene. Så flott at det gikk bra - regner med at det var keisersnitt? Jeg som skulle treffe henne i morgen på jordmortimen min:( Jeg får heller ta meg en tur innom barsel.
trine ;-) Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. juli 2008 Ja vi får se da... jeg får gjøre mitt beste for å holde på de 3 uker til... Min eneste søster (mitt eneste søsken) skal gifte seg 16. aug... og jeg begynner å grine bare jeg tenker på at jeg mulig ikke skal få være tilstede..... Skikkelig dårlig timing; men hvem kunne vel ane at jeg skulle ha boller i ovnen?!! ;-) Men satser på at Janne er neste jente ut.....
* vannmamma * Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 Gratulerer så mye og velkommen i gjengen med upakket bag! Ser ut til at vi kan overholde avtalen i morgen likevel, da... Hihi :-)
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 1. august 2008 #9 Skrevet 1. august 2008 Gratulerer sån masse! Høres helt utrolig ut at de klarer seg uten hjelp og allerede smakt pupp Det må være to alldeles spesielle jenter! Lykke til med dem så ses vi kanskje på en lunsjtreff senere i høst
Annkimor Skrevet 2. august 2008 #10 Skrevet 2. august 2008 Ikke glem meg da (snufs....) Har termin 11/9 og var da på flere lunch treff......
cammis80 Skrevet 4. august 2008 #11 Skrevet 4. august 2008 Gratulere så masse, så bra at de klarer seg så fint:) Begynner å gle meg til de kommer ut her også, trur eg skal pakke bagen i dag så eg er klar selv om det er litt over 6 uker igjen enda...Håper vi sees i høst en gang på lunch treff så du kan vise frem de nydelige jentene dine:)
Thea-81 Skrevet 4. august 2008 #12 Skrevet 4. august 2008 Gratulerer så mye - flott å høre at alt står bra til! Vi sees vel på lunsjtreff når du er klar til å bevege deg ut døra
Milla s Skrevet 12. august 2008 #13 Skrevet 12. august 2008 Hei! Takk for alle fine meldinger :-). Nå er vi kommet hjem og det begynner og gå seg til med rutiner, De vokser og gror og er veldig snille, men er våkene på natten da :-). Vi gleder oss til og treffe dere alle om en stund. Ha det fint så lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå