Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er mamma for første gang og skal ha en liten en i januar, er masse tenkte på særlig når man er alene mamma. Har noen her innen noen gode tips på en bra barnevogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs kva du skal bruke den til, asfalt - grus, kjøpesenter - skog, regnver - sol? Er veldig glad i mi teutonia vogn m luft-hjul. Bri-vognene toler lite vatn- men har du alltidt regntrekk i vogna er det ingen problem. Kjekt å kunne vende handtaket- slik du kan køyre begge retningar. Har duo vogn, og er glad for det (større bag- hardare bag)- sjølv om mange foretrekk kombi. Vanskeleg å gi råd- for det er så ulik bruksområde og smak. Kik litt, og finn den som er rett for deg! Lykke til:-)

Skrevet

Jeg har vært superfornøyd med min Teutonia (husker aldri om det er spirit eller den andre modellen jeg har..). Uansett, den er 4-hjuls, har lufthjul, kan bytte håndtaket begge veier, lett å slå sammen, masse lure løsninger med bagen og lufting til varme dager etc, relativt lett, veldig god som sportsvogn.. ja rett og slett synes jeg den er en fin-fin vogn :) Skal ha samme modell nå, bare tvillingvarianten. Men som boogi over her sier, alt er jo avhengig av hva dine behov er. Noen foretrekker 3 hjul, noen foretrekker duo, noen foretrekker hardbag etc.

Lykke til :)

Skrevet

takk for råd:) noen andre råd fra folk som har hatt barn før om ting jeg skal jeg burde vite, er uvitende på så mye av dette.

Skrevet

spiriten er 3 hjjulingen;) så det er sikkert mistralen eller prestigen.=)

Mistralen er en kjempe god vogn! Da har du vogn hele vogn perioden! ;)

Jeg kjøpte meg først simo duo.. brukte den til gullet var ca 6 mnd.. så kjøpte jeg meg en teutonia mistral.. gode vogner begge to! men simo vogna er tung å drasse med seg..

Skrevet

har basson baby...kjempe god på alt slags føre og veier.aller best.vet det godt ja.trillet rundt med den overalt i 4 år og det blir noen år til.har ikke lappen så jeg går myyyye.ikke dyr er den heller og best i test,så da har de tatt ned prisen og du får den i veldig mange farger.har den selv i svart da,men fin i mange av fargene ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...