Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det spørs kva du skal bruke den til, asfalt - grus, kjøpesenter - skog, regnver - sol? Er veldig glad i mi teutonia vogn m luft-hjul. Bri-vognene toler lite vatn- men har du alltidt regntrekk i vogna er det ingen problem. Kjekt å kunne vende handtaket- slik du kan køyre begge retningar. Har duo vogn, og er glad for det (større bag- hardare bag)- sjølv om mange foretrekk kombi. Vanskeleg å gi råd- for det er så ulik bruksområde og smak. Kik litt, og finn den som er rett for deg! Lykke til:-)

Jeg har vært superfornøyd med min Teutonia (husker aldri om det er spirit eller den andre modellen jeg har..). Uansett, den er 4-hjuls, har lufthjul, kan bytte håndtaket begge veier, lett å slå sammen, masse lure løsninger med bagen og lufting til varme dager etc, relativt lett, veldig god som sportsvogn.. ja rett og slett synes jeg den er en fin-fin vogn :) Skal ha samme modell nå, bare tvillingvarianten. Men som boogi over her sier, alt er jo avhengig av hva dine behov er. Noen foretrekker 3 hjul, noen foretrekker duo, noen foretrekker hardbag etc.

Lykke til :)

spiriten er 3 hjjulingen;) så det er sikkert mistralen eller prestigen.=)

Mistralen er en kjempe god vogn! Da har du vogn hele vogn perioden! ;)

Jeg kjøpte meg først simo duo.. brukte den til gullet var ca 6 mnd.. så kjøpte jeg meg en teutonia mistral.. gode vogner begge to! men simo vogna er tung å drasse med seg..

har basson baby...kjempe god på alt slags føre og veier.aller best.vet det godt ja.trillet rundt med den overalt i 4 år og det blir noen år til.har ikke lappen så jeg går myyyye.ikke dyr er den heller og best i test,så da har de tatt ned prisen og du får den i veldig mange farger.har den selv i svart da,men fin i mange av fargene ja.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...