Gå til innhold

lunsjtreff?

Fanny08

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan hende jeg blir litt forsinket. Skal på UL og CTG kl 11. Så det kan hende jeg kommer ilende ca halv ett. Tror Trine også kommer. Vi har definnitivt ikke planer om å føde enda. :o) Hadde vert koselig om dere andre som har født også har tid til å komme. Men uansett så blir det koselig å treffes ;o)

Annonse

Nå føler jeg at det kan være tid for meg å prøve å lufte gutta i byen. Skal se om jeg får det til. Mannen min begynner å jobbe på mandag så da blir jeg alene med både tvillingene og storesøster på 2,5 år... Men får hjelp av min pappa neste uke så det er mulig jeg kan "få fri" noen timer slik at jeg kan ta med gutta på lunsjtreff.

Annonse

Jeg vil også bli med likevel... ;)

Jeg har fått svart belte i organisering, slik at alt er klart til bursdagsfeiringen iløpet av dagen idag...

Håper riktignok at været er bedre imorgen enn nå, for jeg skal reise med T-bane, og da blir det trilling i friluft til og fra...

Lurer som Pluttiplutt på hvordan det blir med såpass mange vogner? Vet at lokalet er ganske stort, og at det var vogner der sist jeg var der...men en skokk tvillingvogner er kanskje i overkant?

Pluttiplutt: Ligger 2-3 butikker nedenfor Majorstuakrysset, ja ((venstre side når du går nedover fra krysset).

Tja, hvor mange vogner det er plass til...det spørs jo litt på hvilket bord som er ledig. Det beste hadde kanskje vært det store runde bordet først til høyre når du kommer inn døra - der i nærheten bør det være plass til noen vogner. Men kan jo være ganske fullt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...