Gå til innhold

Vonde minner fra uke 7

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt to SA, den første for ca 1,5 år siden og den andre 6 mnd etter det igjen. Begge skjedde i uke 7. Jeg er nå gravid igjen, denne gangen med min nye kjæreste. Ble overlykkelig da jeg fant det ut, men greier bare ikke slappe av. Mye som skjer rundt meg med en negativ barnefar, stress på jobb, og økonomiske problemer. Jeg er nå kommet til uke 7 og jeg kjenner jeg går rundt og venter på at det skal gå ille. Fikk litt murringer i livmora i sted og løp ned på do for å se om jeg blødde. Hva skal jeg gjøre med denne angsten? Føler meg så alene akkurat nå. Jeg vil ikke miste igjen!! Skal til legen på fredag. Har lyst å be om en tidlig UL, sånn at jeg får se at det er noe der inne. Håper jeg får roet meg ned...:/

Fortsetter under...

Lykke til hos legen! Du får helt sikkert en tidlig ul! Kan du ikke ringe direkte til gyn/pol der du bor? Siden du har mistet to ganger er de sikkert interessert i å følge deg opp. Det er ganske vanlig med sa rundt 6-7 uke, ble jeg fortalt da det skjedde med meg, men ikke hyggelig å oppleve fordet! Prøv å slappe av og kos deg med spiren, det er det beste både for deg og babyen din!

Håper du får orden på tilværelsen din forøvrig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...