Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan reiser man enklest og billigst til København på kort varsel? Noen som har gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje lurt å skrive hvor du bor.

Skrevet

fly er sikkert ikke rimeligst, men ganske behagelig. Både sas, norwegian og sterling flyr. Har ofte fått ganske greie billetter med en kombinasjon av norwegian og sterling.

Skrevet

Hei

Som sagt sterling og norwegian er de billigste flyselskapene, og jeg har ikke hatt noen problemer med å bestille bilett over nettet på kort varsel. Fra flyplassen går det metro og tog svært jevnt til København. Jeg synes selv at metroen er den enkleste da den går svært ofte...

Lykke til

Skrevet

I tillegg til fly tok jeg også DFDS seaways. Avreise hverdag kl 17 - da er du i Køben halv ti om morgenen... eller det går buss, men det er neppe så behagelig for hjemreisen.

god tur -;)

Skrevet

Hei hei.

Vi kjørte fra Drammen til Nordica og det gikk kjempe fint, så lenge vi var to og kunne bytte på. Det går overraskende fort når du kommer ut av Norge, 110 nesten hele veien. Fra Sverige til Danmark så kan du velge å ta ferja eller kjøre broa, ca 250,-

Å kjøre var overraskende lite stressende og det ble en skikkelig kosetur.

Nå skal det sies at jeg blir både båtsyk og flysyk så å kjøre blir det beste for meg.

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...