LilleSolaMi<3 Skrevet 8. november 2008 Forfatter #76 Skrevet 8. november 2008 hvis det ikke tar seg opp og du begynner å blø masse,så kan du nok vente til mandag og ringe legen da,og få en sjekk,evnt ul for å roe deg selv=) jeg hadde brun utflod og rosa blødninger maaaange ganger fra uke 5 til 13,er nå 19 uker=) så bare ta det med ro og se det ann!
Gjest Skrevet 30. januar 2010 #77 Skrevet 30. januar 2010 hei! ser dette er en gammel tråd, men temaet gjelder jo like mye i dag! Jeg er gravid uke 5 ca:) var på do tidligere i dag og fant en klomp som forhåpentligvis er levret blod!den var egentlig skummelt stor...noen som tør jette på hva det var? jeg fikk helt hetta selvfølgelig! etterpå har jeg hatt noen dråper helt lyst blod på en måte..ikke som mens...åååh!!!jeg bjynner å bli sjikkelig redd nå!!!men har ingen smerter da....hadde en spontan abort for et år siden...og da blødde jeg masse og hadde sykt vondt!
VilVilVilVil Skrevet 4. februar 2010 #78 Skrevet 4. februar 2010 Dytter opp denne litt igjen jeg. Er 6+3 på vei og igår fikk jeg en god del brun utflod. Idag tok det seg opp og komf ganske mye friskt blod og klumper. Nå blør jeg som en vanlig mens. Var hos lege og tok blodprøver idag, ska ta nye på mandag, men har vel egentlig innsett at jeg har mistet. Sitter her og griner nå. Prøve i 9mnd før jeg ble gravid så håper virkelig ikke det tar like lang tid å bli gravid på nytt igjen nå:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå