Gå til innhold

Noen som merker at de har blitt litt rare av å være gravid.. =)

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er gravid for 1ste gang.. er nå i uke 14 og har allerede merket at graviditeten gjør meg litt kokko! Den første opplevelsen var fornoen uker siden, jeg skulle inn til byen og treffe noen venniner... Jeg tok bussen in til byen som vanlig, men rakk ikke tåge videre.. så jeg bestemte meg for å ta bussen. Buss sjåføren nektet da å la meg kjøpe overgangsbilett.. (noe som er bare bullshit) Har jo gjort det i år og dag. Plutselig... oppdager jeg at jeg står det og krangler høylytt med bussjåføren, foran hele den fule bussen og flere andre tilskuere... kranglingen varte og rakk.. da han tilslutt ga seg og sa at jeg bare skulle sette meg... nektet jeg og gå på bussen og avsluttett hele dramaet med Eg reise f*** ikkje me deg!

Etterpå kjente jeg gråten komme... Hahahhaha Nå kan jeg ikke annet enn å le... dette er så syykt ulik meg.! Hadde aldrig i min ville fantasi gjort noe sånt i normal tilstand.

Nå nylig var det gladmat her i stavanger... Og da jeg jobber i byen er det lett og smette ut til en deilig lunch. I år hadde jeg kjempelyst på pita gyros... Jeg gikk gjennom hele festivalen på let etter standen som solgte dette. Fant den ikke... Fortvilet kjøpte jeg meg noe annet.. og gikk tilbake på jobb.. klarte ikke la vær å tenke på denne gyrosen... og jeg snkket vist en del om den. For litt utpå dagen kom sjefen tilbake fra lunch og sa at hun hade funnet stedet hvor de solgte pita gyros. Jeg smurte meg med litt tålmodighet og jobbet meg opp litt sult før jeg la ut på min gyros ekspedisjon. Da jeg kom tilbake og satte meg ned foran pc'en for å spise, merket jeg en trang til å gråte.. jeg måtte kjempe mot tårene... Det var bare sååå godt!! Hahaha Helt kokkelimonke!!!

Forøvrig drømmer jeg om masse sexy menn og sånn der filmsjokolade M.. =).. Noen fler som er blitt litt kokko?

Fortsetter under...

Graviditet er som om noen tar over kroppen din og gjør deg om til det motsatte av deg. Har helt samme erfaringer. Da Elkjøps betjening nok en gang ikke hadde fikset pcen min, enda jeg hadde sendt den inn en måned tidligere...kom monsteret frem.

Jeg sto og brølte slik at andre kunder stoppet opp i folkemengder, og den stakkars vikaren angret dypt på at han hadde virket så blasert da pcen ikke var ferdig. Snodig nok, fikk monsteret fikset så pcen var i orden dagen etterpå. Da kan man undre seg om man er for grei med folk.....hehehe...

Hormonella...det er meg..!!

Griner som en unge av Extreem Makeover - Home Edition, men det toppa seg i dag da jeg satt med tårer i øynene fordi de feiret jul i Seventh Heaven.

Ellers er jeg distre, ikke at jeg glemmer hvor jeg har lagt ting og sånn, men jeg glemmer hvordan jeg skal gjøre ting. Her en dag sto jeg å så på telefonen i flere minutter før jeg fant ut hvordan jeg skulle slå på tastelåsen. En annen dag huska jeg ikke hvordan jeg skulle lage grøt til lillemannen vår.

Jeg må bare lene meg tilbake å le... er jo ikke noe en kan gjøre med uansett.. Må passe meg for å lese avisene på jobb...vg.no og sånt.. for dersom det står noe som jeg syns er trist der (trenger ikke være trist i det hele tatt) så kommer tårene.. =)

Annonse

Oj, oj de stakkars mannfolka som må hold ut med oss på nært hold ;)

Jeg merker også at lunten er NOE kortere enn til vanlig. Pleier ikke være morgengretten, men det er jeg nå og det til gangs. Går normalt over når jeg har dyttet i meg mat.... Ellers kan jeg lett bli megasur på butikkfolk over noe så banalt som "hvorfor har dere ikke fått inn mer garn av den fargen"..(strikker babyteppe sef.) eller hvis noen skal finne noe for meg og ikke finner frem i egen butikk.................da koker det innvendig og jeg tenker; "for en idiot, bytt jobb og kom deg bort fra meg ................."

Ha ha ha, jeg ler meg skakk.

Godt at andre har det som meg, la oss le masse av oss selv jenter. Egenterapi!! :)

Ja, helt klart veldig mer følsom enn ellers....

Ettersom min graviditet ikke var planlagt, og passer forøvrig utrolig dårlig på grunn av økonomi, begynner i morgen i helt ny jobb og fare for å ikke få fødselspenger, og har vært så dårlig hele begynnelsen av svangerskapet og hadde ikke klart å jobbe tidligere, og det har enda ikke gitt seg... enda jeg er nå i uke 13... sukk...gruer meg så til i morgen..

Men abort har liksom aldri vært noe alternativ for meg/oss, men jeg gråt og gråt når jeg så denne antiabort-videoen på youtube.. for det er nok mange som velger dette... snufs....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...