Let's hear it for the boys! Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Når jeg leser her inne, blir jeg bare så ufattelig takknemlig for at samboeren min er som han er! Takker Gud i himmelen og alt som er hellig at jeg ikke har barn/skal ha barn med en overkåt gris som KUN tenker på egne behov! Hva med litt takknemlighet for at dama di bærer fram barnet ditt? For at hun sliter seg gjennom 9 måneder med kvalme, hodepine, smerter både her og der, vektøkning og til slutt time på time med overjordiske smerter, for så å presse ut en unge gjennom et 10 cm stort hull?! Hva med å synes litt mindre synd på deg selv for at du ikke får sex like ofte som før, eller at du faktisk må gå ut av huset for å røyke!!! Jeg håper så inderlig at dere som er slik er tenåringer eller maks. begynnelsen av 20-årene! By the way, jeg kommer IKKE til å svare de patetiske idiotene som vil begynne å krangle med meg. Er absolutt ikke verdt å kaste bort ett minutt på deres ynkelige forsøk på fornærmelser.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Helt enig med deg! Syns det er mangen som klager og syter på saboeren sin, men jeg tror vel egentlig ikke at de har det så dårlig som de skal ha det til. Heller litt oppmersomhetssyke Men til de som faktisk har en slik samboer, hvorfor i all verden gidder dere?
Gorgonvaktmester Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Skjønner det ikke jeg heller. Selv sørger jeg for å binde madammen fast i vedskjulet så fort hun er gravid, så blir det ikke så mye styr inne i huset med spy og slikt noe.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Bolla23, du er ganske selvopptatt selv. Ikke glem at dama VIL ha barn. Det er et selvvalgt tilstand. Vi må bare stille opp. Så at vi tenker LITT på oss selv vi og, er jo bare sunt. Men, kvinner er jo altoppslukende.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Det er en selvvalgt tilstand å bli gravid. I DE FLESTE TILFELLER JA!!! I tillegg tar det to personer for å bli gravid. En mann og en kvinne. (om en ikke prøver donasjon på en eller annen måte da....) Hvor mye tror du egentlig en kvinne kan tenke på seg selv gjennom en graviditet? Vi får høre fra dag en du skal spise for en, drikke for to, husk at du ikke skal røyke, ikke skal drikke, at du må leve sundt så babyen har det bra. Vi må tilrettelegge mye av livene våre selv, i tillegg til alle andre ting som kommer med graviditet. Vi stiller kroppen til disposisjon for en baby i nesten 10 mnd. Det er i grunnen realiteten. Noen jenter er heldige og har lite eller ingen problemer eller komplikasjoner i svangerskapet, mens andre er kvalm, spyr, får bekkenløsning, har blødninger, bekymringer på grunn av at hormonveksten ikke er som den skal, ukontrollerbare humørsvigninger, svangerskapsdiabetes, hemorider og ja masse mer som kan skje. Hele kroppen til kvinnen er uansett i en stor forandring, og den forandringen har vi ingen kontroll på. Så kommer der en eller annen kommentar fra mannen mens vi holder på med doen som nærmeste venn (og det er absolutt IKKE gøy) og sier jeg er kåt. (eller viser det eller annet) Hallo???? Som jeg leste i et innlegg av en mann her inne, tenk på munker som går hele livet uten en gang å dra'an. Det er snakk om 9 mnd med graviditet, og muligens 6 til 10 uker etter fødselen der vi kvinner som regel er meget såre nedentil etter å ha presset ut et barn som, som regel er 50 cm lang og 3500 gram gjennom et 10 cm stort hull. Ja jeg syns menn som da tenker JEG FÅR IKKE SEX gjennom svangerskapet er en stor egoistisk dritt! Jeg var igjennom maset med mitt første barn, jeg er i dag skilt fra den mannen. Det handler om respekt for hverandre, og å mase på eller prøve å presse seg til sex når vi er gravide er ikke respektfullt. Det finnes andre måter å få utløp for eget behov. Dagen der tingene normaliserer seg igjen kommer for de fleste, bare husk at de aller fleste jenter syns at fedre som involverer seg i alt som har med graviditet, fødsel og barn å gjøre, er mye mer respektfulle, attraktive, verd å satse på osv. Er selv i uke 20 nå, og min nåværende samboer er strålende. Vi har sex innimellom, når det passer seg for begge, han er involvert i graviditeten og gleder seg til å bli far igjen. Han hjelper godt til med å ta vare på jenten jeg har fra før, og involverer henne. Hun gleder seg til å bli storesøster. Vi gleder oss alle sammen i grunnen. Har hatt en del komplikasjoner og i tillegg slitt med dårlig samvittighet ovenfor både datter og sambo, men han er helt fantastisk, skjønner at jeg ikke har hatt det bra eller trenger hjelp, og stiller opp for oss alle. Er ekstremt glad i ham, og det forteller jeg ham flere ganger for dagen. Så til deg innlegger 7.8.08 10:42. DU ER DEN SOM ER ALTOPPSLUKENDE. DU ER DEN SOM ER EGOISTEN HER.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Egentlig er dette litt forvirrende, jenter(gravid eller ikke!) vil ha MASSE oppmerksomhet, ømhet, forståelse etc etc etc, mens vi menn, hva vil vi ha? SEX! det er EN ting det:P og nei, jeg sier ikke vi må ha det flere ganger om dagen, men sex er viktig, og siden det er EN ting vi vil, burde vi da få lov til det:D <3
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #8 Skrevet 20. februar 2010 Så utrolig irriterende det er å lese at damer skriver her inne, når det står klart og tydelig at denne debatten kun er for guttene!!!! Dere har alle de andre debattene, hvorfor kan dere ikke la guttene ha denne i fred??? Nå er det jo ikke lenger guttene sin, dere har ødelagt.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #9 Skrevet 9. april 2010 det er bare sånn alle er når de blir provosert det! Menn er egositiske hvis de ikke klarer seg de få mnd med masse sex! Er faktisk damene som sjør jobben i alle 9 mnd. Har man ikke forståelse for hvor tøft det er for de, så er jo det veldig uheldig.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #10 Skrevet 12. april 2010 skulle selvfølgelig være UTEN masse sex. he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå