bratt Skrevet 30. juli 2008 #1 Del Skrevet 30. juli 2008 Vel da trenger jeg noen tips her fra dere. Er nå i uke 38, eller 37+1, og har vært innom sykehuset 3 ganger med rier, som igjen har stoppet opp. Var sist inne på mandag da hadde jeg hatt rier hele mandag og natten, de gikk heller ikke over da jeg mandags kveld la meg i badekaret, ble bare litt uregelmessige mens jeg slappet av der. Så var det 10 min mellom helt til tirsdag morgen, noen var skikkelig vonde, andre ikke så ille, men jeg sovnet og våknet av de hele natten. Kom til legen som da fant 2+ i proteinen på tirsdag og blodtrykk på 120/85, så jeg ble lagt inn, og videre sjekke de urinen på sykehuset og da var den +1 og blodtrykk 130/90, så jeg fikk reise hjem, noe jeg var meget glad for. må sjekke om jeg blir dårlig fremover, men føler meg pigg mht svangerskapsforgiftning, som jeg forstår er et tegn også på¨at ting nærme seg. jentene mine i magen har det topp, mye fostervann, blodgjennomstrømmning og de er 3 kg hver, utrolig, men jeg vil så gjerne ha dette i gang nå, noen tips her???????????? har fått time til akupunktur på fredag, blir satt igang uansett førstkommende onsdag om ting ikke er i gang, men legen trodde jeg kom igang selv før dette, livmorhalsen ikke helt moden, ca 1 1/2 cm åpning, jeg er så sliten og har så lyst at de skal komme i gang selv og ikke at jeg blir satt i gang. Tenker det er bedre for mor og barn, tvilling 1 ligger med hode, og tvilling 2 ligger med bena ned, noe som alle legene har sagt er gunstig noen tanker rundt dette?? Setter pris på noen tanker rundt dette!!!!!!!!!!!!!!! fra noen som har litt erfaring, trodde ikke jeg skulle gå så lenge med rier og vondt i mage/rygg, har nesten nå gått i 4 uker. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138337042-f%C3%B8deklar/
bøllefrøene Skrevet 30. juli 2008 #2 Del Skrevet 30. juli 2008 må si du er flink altså... super bra! hvis jeg var deg ville jeg spurt om igangsetting. barna er store og helt klare for å komme ut.. har det like bra ute nå! Jeg gikk til uke 38.. var tung og selvfølgelig sliten.. men hadde ei høyt bt eller andre plager.. fin urin og. jeg sa bare at nå er nok nok.. jeg ville ha energi til de kom ut.. i uke 38 er barna klare.. så da fikk jeg igangsetting etter 2 dager... fødte på ullevål... tok to dager( fikk satt inn gele).. da jeg ikke var moden! bare å mase å stå på ditt.. herlig å få de ut!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138337042-f%C3%B8deklar/#findComment-138340713
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå