Heira☆ Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 der var ingen eggpose å se ( Ååååhhh, jeg er så lei av å få pos. test, for så å komme på 7 ukers ul og få beskjed om at det ikke er noe der. Er "bare" 2. gangen, men det er så nedtur.... Trodde det skulle gå denne gangen, men ferskt egg, for det gikk forrige gang. Men det ser visst ut til at det skal være veldig vanskelig å få til en lillesøster- eller bror.... Kjenner også at jeg begynner å miste motet mer og mer for hver neg. test. Men jeg veit jeg ikke ska klage, for vi har en fantastisk flott gutt.... Ja ja, har 2 egg på frys igjen fra denne gangen, før vi evt. setter i gang med 3. og siste forsøk.
Trulte82 Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Hei Heira Så trist å lese :-( Håper det går greit med deg. Det er kjempe nedtur for hvem som helst om man er heldig å har fra før el ikke. Vi mistet i uke 12 og 5 å håper nå på det ene egget som er i frysen el vårt 3 og siste. Ønsker deg en fortsatt god sommer nyt sola som er også krysser jeg fingre for deres neste forsøk.
74skytte Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Neeei! Uff, det var ikke noe koselig å høre. Har du hatt noen blødninger frem til nå, og har du hatt noen graviditetsymptomer? Jeg unner ingen å oppleve det, og ihvertfall ikke oss sliterne som først må slite for å bli gravid, og når vi omsider får det til, så går det galt. Har desverre 2 sa og en bo bak meg selv. I dag er jeg 7+1, og jeg skal ikke på ul før i uke 10. Er veldig spent. Sender deg noen store trøsteklemmer, også får dere ha lykke til videre. Får satse på at fryseggene er gullegg som vil ble hos dere hele livet ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå