Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 hva gjør jeg da? bestiller time hos legen +++
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Har du prøvd vanlig hjemmetester?? Regelmessig mens? Uansett ikke dumt og bestille time hos legen om du har prøvd en stund, og få tatt en blodprøve.
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2008 d klaffet for oss i mars, men d endte i exu. fjernet da hø eggleder pga skade. Ble jo fortalt at jeg muligens bare får EL annenhver mnd.. Har prøvd å EL teste og har til nå ikke fått en skikkelig positiv test, heller ingen skikkelige negative heller. Har begynt denne mnd å tempe... http://www.fertilityfriend.com/home/1f05d4 her er charten min, hvis du har peiling på temping er ikke helt inne i hvordan d fungerer ennå....hehe sist pp, var syklusen på 43 dager,alltid hatt en regelm syklus på 28dager, til og med etter operasjonen. Tok Wild yam hele mnd sist pp, mistenker at den kan ha "utsett" TR litt. er i 4pp etter operasjonen i april.
*Babyønske* Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Jeg hadde bestilt 1 time til lege.. Ta blodprøve på dag 2 og 22...da ser de om du har el.. Er kjempe fustrerende å gå rundt sånn og ikke vite...Jeg har en veninne som tok el test i hytt og pine, fikk kun negativt resultat.. men hun har en skjønn liten sønn no...Spiren satt på 1forsøk.. .Så ikke stol blindt på el testene... Ps: tror de digitale er best, de har jeg testet positivt på...Kun negativt på de andre.. er i 7 pp nå... Masse lykke til.. Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå