Gå til innhold

Quadralift/guadrolift-bag til Emmaljunga

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hva slags bag dette er? Jeg ser bilde av det inne på hjemmesiden til emmaljunga, men det er ingen informasjon om det. Hvordan skiller den seg seg fra mykbag/hardbag? Jeg får barn i oktober og trenger en bag som har plass til vinterpose og tykke klær. Jeg har skjønt at den myke bagen er litt for liten - jeg er imidlertid mest interessert i den bagen fordi den virker lettere å bære. Får man plass til vinter-baby i mykbag? Takk for svar!

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

dette er vel egentlig ikke et svar, men jeg fant ikke den baggen du snakker om på hjemmesidene deres jeg??

er det hardbaggen de mener? jeg har isåfall en slik hardbag til å sette inn i sportsdelen på vogna og den har like stor plass som citybaggen og har fint plass til vinterpose. min ligger til salgs på finn ; )

Min samboer og jeg vurderer å kjøpe vogn fra emmaljunga, da City Cross.. Og vi ble anbefalt quadroliften! Hun i butikken sa at det er et skinn inni der med to forskjellige sider, en til vinteren og en til sommeren, da forskjellen er tjukkelsen på pelsen liksom. Hun sa også at man da kun trenger ei dyne oppi, for pelsen varmer såpass godt. Bagen er visst en blanding mellom hardbag og mykbag. Vi har voksipose som vi skal bruke, men syntes det ble dårlig plass i hardbagen, som da evt var mest aktuelt for oss. Så vi vurderer quadrolift, og heller bruke voksiposen når babyen har vokst ut av bagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...