Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 jenten min på 4 år,slo hull i hodet i går i b.hagen,ho hadde blødd noe voldsomt,dem hadde vasket klærne hennes og håret,og tatt på et plaster...uten å ringe meg å fortelle at dette hadde sjedd....da jeg kom for å hente henne,fikk jeg snakke med ei som hadde sett det hele,og hun sa at hun virket i fin form,men vi måtte ta av plasteret da vi kom hjem for dei ante ikke hvordan såret så ut...er ikke dette veldigt uansvarligt?? jeg har hatt så vondt av dette,og vil gi dem klar besjed...
Vilhaentil! Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Jeg hadde blitt sint, hodeskader kan alltid være mer alvorlig enn de virker ved første øyekast (hjernerystelse, hjerneblødning osv) så jeg synes absolutt de burde kontaktet deg så du kunne vurdere om hun skulle til lege, hentes hjem etc..
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Hvis hun hadde blødd noe voldsomt som du skriver, og slo HULL i hodet, så overdriver du IKKE nei. De burde ringt deg så hun fikk tatt seg en tur til legen! Hvordan så såret ut når du tok av plasteret da? Var det stort hull, sår eller hva?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 det var et rent kutt,så det var ingen flenger eller noe...men hun har en diger kul og er gul og blå,blødde og fra nesen...så dette skal eg ta opp enda en gang,for nå føler jeg meg ikke trygg når hun er i b.hagen....
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 ja,dem sa det hadde blødd noe voldsomt,stakkar gull jenta mi.....
dama Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 hun fikk hull på kraniet altså? eller bare en rift i huden?
Lille Lu Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 Hvis de ikke ante hvordan såret så ut - hvordan kunne de da vurdere det til at foreldrene ikke trengte varsles eller at hun ikke trengte til legen? Virker ikke som riktig måte å håndtere dette på nei. Jenta mi falt av sykkelen i bhg og fikk et lite kutt i overleppa, og de kjørte henne til legen vår - og jeg møtte de der... Det var mye mindre alvorlig enn det du har opplevd høres det ut som.
1stor1liten =) Skrevet 31. juli 2008 #8 Skrevet 31. juli 2008 synes ikke du overreagerer, jeg hadde blitt kjempesint om de ikke hadde ringt meg og gitt beskjed.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #9 Skrevet 31. juli 2008 Jeg syns også at de i det minste kunne ringe og sagt ifra til deg. Hadde hun bare falt og slått kneet sitt, så hadde det vært en annen sak. Men her blødde hun mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå