Gå til innhold

Hvordan er navlen deres??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, alle får ikke utovernavle som gravide. Av de jeg kjenner har det vel vært sånn 50/50. Heldigvis sier jeg, for jeg synes faktisk det ser veldig ekkelt ut (jeg er litt sær sånn, liker f.eks. heller ikke å se på folk som har ryggrad som stikker ut, grøsser bare ved tanken) og håper jeg får beholde min innovernavle hele svangerskapet. Så langt har den i allefall ikke forandret seg.

Annonse

Jeg har ikke merket noen forskjell, mn så har jeg heller ikke så stor mage til å være 21 uker på vei. mn merka tidlig at området rundt navelen ble litt flatere, på en måte.

Kempefint om dere som har skrevet her og skriver hvor langt dere er kommet, så er det lettere å sammenligne :)

Hehe jeg føler meg litt unormal... ;) Navlen min begynte å vrenge seg i uke 16, og nå er den helt vrengt. Ser ut som et lite øre utenpå magen! Og nå er jeg i bim sin uke 20.

Veldig tydelig gravid med andre ord, men bare en liten aktiv gutt der inne - ikke flere! ;)

Jeg tror jeg har veldig dyp navle da den forrige gang bare ble som en vanlig, litt grunn navle. Virker som om det er masse skinn på en måte der, som gjøre at navlen ikke vrenger seg og får sånn "dutt" utover. heldigvis for meg da jeg synes det ser litt ekkelt ut.

Og navlen min ble seende helt lik ut etter fødsel, og det ser ut som om det blir samme historien denne gangen også :)

Jeg er normalvektig altså

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...