Gå til innhold

Opppblåst...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er 7 +1 uker på vei og føler meg så oppblåst. Føler at jeg har den magen! Noen andre som føler det samme? Er dette normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann!

føler meg oppblåst til tider, men forsvinner dagen etterpå som regel.

er nok pga at jeg spiser mer kanskje...

eller jeg håper det, vil ikke ha mage så tidli.. da blir den jo sikkert gigantisk litt senere.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok:) jeg føler nesten at magen er stor hele dagen.. er vel kanskje bare jeg som innbiller meg. hehe. Hvor langt er du på vei da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 9 uker på vei i dag...:-)

du var 7??

men jeg har tatt på meg favorittbuksa mi som jeg ikke har brukt siden i vår... den har begynt å bli stram......:-S vet ikke helt om jeg skal bli glad for det, eller om jeg skal håpe på atte det skal drøye litt til før jeg får magen....:-)

 

er det din første?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 7 uker på vei og har følt meg kjempeoppblåst, føler jeg ser ut som om jeg er 4 mnd på vei! :-D (og det er jo skrekkelig med tanke på månedene som kommer.)

 

Men jeg tror det skyldes at jeg spiser mer (synes det hjelper mot kvalme) og trimmer litt mindre. Forhåpentligvis får jeg skikk på det etter hvert. Forrige svangerskap la jeg på meg 17 kg ... det ble mye boller og cola. Målet er sunnere kosthold og mindre vektøkning denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Er 11+2 nå. Her er det ingen trøst å få. Det er normalt å være oppblåst og anda mer skal du bli:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei=) Ja jeg er oppblåst! Det kan komme og gå litt, men det gjør magen min mye større, så klarer ikke å ha på meg mine vanlige bukser. Er 7+5 på vei. Har hørt av andre at det er vanlig. Men låner buksene til samboeren min så det ikke skal trykke så mye på magen, men det er et strev hver dag for å finne noe å ha på meg på jobb...joggebukse er ikke akseptert, og de på jobben vet ikke at jeg er gravid enda.... så skal egentlig bli bra når magen vokser så jeg kan få kjøpt meg litt mammaklær....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8 veker i dag. 2 MND:) Håper den siste mnd går fort!

Jeg har lagt på meg 3 kg og det synes.. klærne strammer! Men det er heller ikke så rart, jeg gidder nesten aldri å gå tur mer og spiser som en hest! hehe. jeg er også plaget med en del kvalme, så spsingen hjelper:) Må prøve å skjerpe meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig oppblåst på kvelden, men det er ikke så ille på morgenen og på dagen. Men på kvelden er det så ille at jeg blir tungpustet. Ubehagelig. Er jeg hjemme, knepper jeg opp så ikke noe strammer, men i går var jeg sammen med ei venninne som ikke vet noe, og da sleit jeg veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...