måru Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Skal ut å fly med jenta mi på 7 uker. Bare en timer reise,men lurer på hvordan hun skal sitte/ligge på reisen. Må jeg holde henne eller.....?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Hun må være i fanget ditt ja! Du får en ekstra sele som du skal koble på din egen sele! Anbfaler deg å enten amme eller gi smokk på tur opp og ned!
elibi -20.05.08 og 27.12.09 Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Jeg reiste med min prins da han var bare 4 uker gammel. Først en tur på ca en time for så å bytte over til et mindre fly som tok ca 20 min. Jeg hadde med meg en liten pute som jeg hadde han liggende på med det beltet som du får utdelt. Fikk også tilbud om å låne pute fra flyvertinna. Jeg ammet ved letting og landing (bortsett fra på en landing da han sov), og det gikk bare fint! Ellers sov han nesten hele tiden. Lykke til og god tur, dette går nok bare bra!
~\/ero~ Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Vi reiste med fly da gutten min var 12 dager gammel. Først 1 1/2t med fly, og så byttet vi, og da tok det 2 1/2t. Han lå på fanget hele tiden, og jeg ammet han ved letting og landing. Jeg hadde kjøpt en slags bæresele som barnet ligger i. Så han lå i den hele tiden.
yvve73 Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Vi var i Kroatia nettopp, og fikk IKKE lov å amme ved take-off og landing. Dvs poenget var at babyen skulle sitte helt oppreist på fanget mitt. Og da klarer ikke jeg å amme i alle fall. Babyen skal sitte med sin rygg mot min mage. Virker som at det er litt ulik praksis avhengig av hvilket flyselskap man flyr med, men noen her inne sa at Norwegian praktiserer dette i alle fall. Vi kjørte med Malmø Aviation, og det er det samme der. Men smokk gjorde nytten hos oss. Ingen problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå