natalina Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 det er såå vanskelig og bestemme hva vi skal kjøpe....Hva med Manduca, er den bra? Skal ut og fly snart..
Tre_Blir_Til_FIre Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Jeg har MEITAI og er kjempefornøyd! Mini liker den også...Kan til og med sovne av i den!! ;-)
VirreVirre Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Det er vel strengt tatt en smakssak. Men jeg har Manduca og er strålende fornøyd. Liker også Meitai, men manducaen er mer praktisk synes jeg. Anbefaler den til alle, barnet sitter så godt i den.
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Jeg er også veldig glad i meitaien min (eller meitaiene mine, har flere;)), men på fly der det er trangt og kanskje litt stress å knytte den på seg kan det være like greit med en formsydd eller en slynge. Har ikke prøvd formsydd selv, men sjekk tettinntil.no, der ligger det omtaler av mange forskjellige bæretøy:)
Baghwa Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Jeg har flere, det er jo såmasse flotte bæregreier. Har ei tulle på 3 mnd, og når vi går ut bruker vi helst elastisk sjal(bra til de minste) Da sover hun skikkelig godt. Har også en lommeslynge som er virkelig et skup - så enkelt å bruke - det er et møst å ha , anbefales virkelig. Elllers anbefaler jeg meitai (etter 3 mnd) og synes podagi (den smale varianten) er helt genial. se siden my bei bei. Man måjo bare prøve seg fram, lykke til
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 Kunne ikke klart med uten Patapum. Har også en Hotsling, men den bruker jeg nesten bare inne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå