Gå til innhold

Skal,skal ikke?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjempelyst på et barn til.... Samboer er HEEEELt klar og maser hver dag.... Har lyst selv og,men har litt fødselsangst og sånne dumme tanker i hodet som at jeg er redd for at min sønn på 7 år skal føle seg glemt.... vet vel at jeg ikke kommer til å glemme han! han er alt for meg! Og jeg er helt sikker på at jeg er så bælfeit at jeg kommer til å se helt jævlig ut og at det kan gå utover barnet....Er jeg helt kokko? kasta gummin eller ikke???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kast den du, dette klarer dere ;)

Er vel ikke lett å si hva dere skal gjøre eller ikke, men du vet jo selv at tankene dine ikke er helt logiske. Vet selv hvordan det kan være å slite med dumme tanker om seg selv pga overvekt. Gruer meg mest til at barna blir større jeg, eldste er på 7 år, for jeg er redd de skal være flaue over sin store mamma.. Nå er jeg gravid med nr. 3, og har lagt på meg 8kg allerede i uke 19, og veier litt over 100kg, ikke så lett å være flink og holde viljestyrken oppe når det er sol og sommer og masse god is å få :)

Nei, ta å gjør som hjertet føler du. Du har nok kjærlighet til mer enn et barn, så det går nok helt fint :)

Skrevet

Takk takk... :) Spørs om ikke gummin går i søpla snart,men veier 120 fra før så hadde helst sett å gå ned i vekt først. Men barn skal til snart!!! he he... I går fridde han til og med.... er et stort smil i dag!

Skrevet

Gratulerer så kjempe masse!!! Selvfølgelig er det en fordel for deg selv å veie litt mindre når du blir gravid, men har hørt om flere her inne som ikke har hatt noen problemer selv om de har veid mer enn deg. Kos deg og ta det som det kommer. Kiloene kan du bli kvitt etterpå også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...