Gå til innhold

Blaute pupper uten harde kuler i...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..betyr det at produksjonen har stabilisert seg? Har mer enn nok melk (tror jeg ) men ikke den knallsprengen, den er borte nå. Kjenner fremdeles at det stikker litt i andre puppen når utdrivningsrefleksen setter i gang.

ah..kanskje jeg tilogmed en dag (natt) klarer å sove uten bh..uten at sengen blir kliss våt:) Håååpe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Det betyr at produksjonen har stabilisert seg.

Skrevet

GLISE:) *klapper meg selv på skulderen fordi jeg ikke har stresset opp en monsterproduksjon med pumping og håndmelking og andre stressende greier. Godt jobbet, Trine-mor:)*

Skrevet

Jupp, ved første økedag (også kjent som ahhhh for storprodusere) så blir det sånn!

Skrevet

tenkte at den voldsomme apetitten var en del av den grusomme varmen, men kanskje litt økedag også, ja..

Nå er jeg bare øtff i trynet for det ikke gjør vondt lenger, så dere får se forbi min litt "nånnsjålange stil" :)

Skrevet

Vet du, jeg har det likens. Jeg har en jente paa 6 uker. For noen dager siden hadde hun okedag, spiste kontinuerlig i nesten 12 timer. Natta etter hadde jeg skikkelig melkespreng, maatte opp aa pumpe meg. Men etter dette har puppene blitt myke og uten harde kuler. Ammeinnleggene er i tillegg ikke klissvaat etter amming. Kjenner litt press paa motsatt pupp ved amming, men blir ikke klissvaat. Har vaert kjempebekymret og tenkt at naa har produksjonen gaatt ned. Har drukket masse vann og amme-te fordi jeg har vaert bekymret. MEN det betyr kanskje at melkemengden naa har stabilisert seg)? Jippi...

Dessuten, endelig gjor det ikke vondt i puppene heller og jeg nyter ammingen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...