*vil ha spire i magen* Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 hei jenter har startet på purgon å skal i morgen på ultralyd på stimuleringsdag 5.gruer meg veldig siden jeg strir blør som en stukket gris.er første forsøket vårt å alt er nytt å skremende.får ikke dra til den vanlige gynikologen min da han er på ferie,så skal inn på sykehuset på kvinneklinikken.noen som har har hatt kraftig mensen å vært til invendig ulrtalyd?huff gruer meg. håper det er noen der ute som har lyst å svare å berolige meg litt:) hilsen i fra en nervøs
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Jeg har vært til innvendig UL mens jeg blødde som en gris:)) Gikk over all forventning. Jeg bare sa i fra, og så dekket de opp med litt ekstra duker under meg. Gikk kjempefint. Ingenting og grue seg for. Helt sant:) Lykke til:)
*vil ha spire i magen* Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2008 var du til ul i forbindelse med stimuleringsdagene?hvordan sa du det liksom??
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Jeg var til UL under stimuleringen til eggdonasjonsforsøket mitt:)) Da jeg kom inn på undersøkelsesrommet sa jeg bare i en humoristisk tone at de gjerne måtte forberede seg på litt griseri siden jeg hadde mens og blødde som en gris:)) Fikk beskjed om at det nok gikk så bra så, og så la de en ekstra duk i gynstolen:) Og det gikk så bra så. De hadde helt rett:)
Chaiemae Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Det går så fint. Bare si fra at du blør mye. Jeg har tatt UL på 2. blødningsdag og jeg blør som en stukket gris. Følte meg ikke spesielt høy i hatten men det gikk veldig bra.
*vil ha spire i magen* Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2008 tusen takk for svar jenter:)er litt roligere nå..hehe...det går vel greit,men bedre når jeg er ferdig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå