Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes navnet er superfint, men hva synes dere?

Passer det best som mellomnavn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det passer best som mellomnavn.

Utrolig fint å bruke det som det..

Har du noen evt navn du kunne ha tenkt å ha foran?

Skrevet

Ja,d kan nok hende.litt for spesielt for min del,men kan kanskje passe som mellomnavn.

Skrevet

For spesielt for min smak og synes ikke det passer spesielt bra i Norge

Skrevet

Blir litt for mye gresk gudinne for meg...

Skrevet

Enig med prebs.. men det er jo orginalt da. Athene er vel den greske versjonen av Thea....:-)

Skrevet

Pallas Athene tenker jeg på da... Synes det blir litt rart å kalle barnet opp etter en gresk gudinne, men det er vel kanskje en vanesak...

Skrevet

Jeg synes det var helt nydelig! Fantastisk flott med uvanlige navn, uten at de blir for sære... hehe. Kanskje jeg skal lufte Athene for samboeren min :)

Skrevet

Har ei venninne som har en hund som heter d!!!!

Skrevet

Jeg tenkte bare Athen med en gang og for meg er det feil å kalle opp barn etter hovedsteder og land. Jeg skjønte jo at det er en gresk gudinne men ville ikke valgt det navnet uansett.

Skrevet

Jeg liker det, synes det er fint... =) Passer fint som fornavn og som mellomnavn.

Skrevet

Jeg kjenner en som har kalt barnet sitt for Athene, og som med mange andre navn er det vel slik at hvis du liker den du assosierer med navnet - så liker du navnet. Jenta er det selvsagt ikke noe i veien med, men jeg syns navnet er litt pretensiøst. Liker godt mer tradisjonelle navn, men kjekt å velge navn som ikke alle andre har. Syns jo det er en overopphoping av Emma, Sofie, Thea ol for tiden. (Huff håper jeg ikke fornermer noen nå - alle må selvsagt velge det de liker selv - og som sagt - liker du ungen og opphavet, klinger navnet fint uansett.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...