hobbine Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 er så plaget med at jeg ikke hører noe på høyre øret etter jeg har sprayet:( kjennes ut som dott.... noen andre som ha opplevd dette?
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Du sprayer vel ikke øret- he, he;) Jeg opplevde dette, at hørselen kom og gikk på ene siden (akkurat som dott), tidvis på den andre siden. Mn jeg tror det var når jeg sprayet og sprøytet. Etter EL sprøyta ble det enda verre, da fikk jeg halvsides lammelse i armer og bein, akkurat som ekstremitetene dovnet bort, og det stakk i dem. Til slutt fikk jeg overstimuleringssyndromet, men dette skulle ikke hange sammen med hørselstap og tap av førlighet i arm/ben. En stund etter overstumuleringen var bra, var også høre poblemene, og problemer med lammelser borte. Jeg har aldri hatt dette før eller etter den ene gangen jeg gikk på hormoner. mvh
hobbine Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2008 åj trudd det var i øret d skulle være;) "knis" næida,sprayer i nesen vettu=) tror jeg blir gal til tider;) "dotten" kommer og går løpet av dagen..håper det vil gi seg med tid og stunder..!! godt at det vil gi seg etterpå med det ene og det andre=) det er værdt å å være dårlig osv syns jeg=) klæm hobbine;)
Dotten Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Sorry. Skal slutte å hoppe inn i ørene på alle og enhver Ellers, nei. Får aldri dott(en) av nesespray!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå