Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår(7,5mnd) har begynt å våkne så ofte på natta for melk, sutter litt på flaska også sovner han igjen. Roer seg ikke før han får melk. Prøvd med både smokk og vann. Klarer liksom ikke å la han ligge å skrike lenge heller, mener det kanskje det som må til??

Varierer veldig hvor mye han sover på dagen, som regel 3 x 30min. Han legges ved 19tiden og våkner 07-07.30, avbrutt av alt fra 2-4"måltider"

Trenger råd om hvordan det er lurt å avvenne? Hvordan har dere gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg på også....

Skrevet

Vi avvente vår når hun var 7,5 mnd, med samme bakgrunn som HI, våknet 2-3 ganger og suttet bare bittelitt og sovnet igjen. Og jeg drøyde med avvenning, tenkte det var så lett å bare gi litt pupp og så sovnet hun igjen. Men så hoppet vi i det- Når hun våknet tok jeg henne bare opp for å roe henne. Store protester første natta (kun en gang våken da), men sovnet i løpet av en halv time. Allerede neste natt holdt det å roe henne mens hun lå i senga når hun våknet, husjet og koste med henne, og hun sovnet i løpet av få minutter. Etter 2-3 dager begynte hun å sove hele natta uten å våkne! At det gikk så greit betydde vel at hun var klar for det. Og mange sliter vel lenger med dette en oss. Men jeg ville bare vise at det kan gå uten at man må gjennom lange grusomme skrikekurer :-)

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...