Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Er ei jente på 100kg ca. Driver å prøver på å bli gravide. I 2007 gikk opp 30 kg, så har fått strekkmerker. Ble sammen med sambo i 2006 og merket at han hadde et annet forhold til godis og brus enn meg. Jeg går opp bare jeg ser på sjokolade, og jeg er ikke så flink til å begrense meg hverken med godis eller brus. Buhu, stakkars meg liksom. Men har holdt meg på 100kg i et halvt år nå, så er fornøyd. Men er litt flau over strekkmerkene. De er mest rundt navlen. Er det noen som vet om noen kremer som hjelper? Hjelper det å sole magen, blir de lysere da? Gleder meg til jeg blir gravid, da kan jeg si at de kom pga graviditeten, og da slipper jeg å være flau.
Hippomama Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 jeg har det akkurat som deg...jeg gikk veldig opp etter at jeg ble sammen med sambo for 5år siden...og har for lengst vippet over 100kg...og har masse strekk merker...det er nok desverre ingenting man kan gjøre med dem...de lages for at underhuden strekkes, så det hjelper ikke å smøre på krem...desverre! jeg gleder meg også til jeg blir gravid, så jeg kan skylde på den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå