Nuffe Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Jeg lurer på gutte- og jentenavn. Jeg liker korte, enkle navn, gjerne med 2 stavelser.
Frustrert76 Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 jentenavn:Leah,Marie.Mari,ingrid,Rita,Ada,Guttenavn:Sander.Even,Jørgen,Morten,
prebs Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 2-stavelsesnavn jeg liker: Anna Marte Maja Selma Kaja Thale Thea Emma Ebba Nora Hedvig Ingvild Ingrid Ane Kristin Vilde Silje Agnes Erik Eirik Håkon Olav Sigurd Sverre Tore Magnus Jacob Ludvig Petter Anders Johan Simen
sonne Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Astrid Ella Frida Fride Hannah Helle Hedda Heidi Ida Ingrid Jenny Live Leah Lisa Lise Lillann Maren Malin Mia Mari Majken Nora Oda Pia Rikke Sarah Stine Tuva Tiril Vilde Casper/Kasper David Even Eivind Emil Fillip Fredrik Henrik Isak Iver Jesper Jørgen Jonas Lukas Markus Niklas Petter Robin Sander Sondre Simen Ulrik Vetle Viktor Vegard
prysseluskan Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Mine favorittnavn er for tiden: Eskil Ulrik Jens Truls Ola Jakob Linus Mikkel Peder Agnes Ebba Klara Stella Anna Hedda Ulla Nanna
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Ella Sofia Jenny Leah Milla Mille Mia Sara Leona Tilla Sanna Hanna Luna Una Iben Pia Oda Ava Ada Isak Jakob Liam Noah Luka Theo Leo Leon Max Emil Linus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå