lita78ღ Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Regner med det er mange godt informerte damer her inne som kan svare meg... Jeg har bare en eggstokk igjen (som de kan finne på UL hvertfall, og bare den har responert på behandling tidligere). I en vanlig (hormonfri) syklus, er det ikke slik at den ene tar over for den andre, slik at jeg får eggløsning på samme eggstokk hver gang? De slipper å "kampe" om eggløsningen....? Det er hvertfall hva jeg har fått forklart. MEN: Jeg tester etter eggløsning i sommer, prøver inseminasjon i vanlig syklus som et slags sommerprosjekt fram til ordinært forsøk til høsten. Første syklus: var hos gyn for en sjekk, ett egg var tydelig på vei. (Men testet ikke etter eggløsningen og var heller ikke i danmark.) Andre syklus: testet etter eggløsningen, fant ingen... Tredje syklus: testet etter eggløsning, fikk pos på dag 13, ble ins. dagen etter. Fjerde syklus (nå): tester, men finner ikke EL. Har jeg eggløsning bare annenhver mnd????? Jeg har vanlig mens hver mnd....
Ann-ch. Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Hei Lita78 Som deg har jeg også bare en eggstokk,da min ble fjernet for endel år siden. Jeg ble da forklart av min fastlege at man får eggløsning hver mnd. fordet. Det er derfor vi har to stk i tilfelle den ene blir defekt. Men den perioden jeg tok eggløsningstester,så var det ikke alltid testene slo ut,så jeg hvet ikke helt om det legene sier stemmer,men det skal vel i utganspunktet fungere slik. Du ble jo ikke så mye klokere av dette,men det er det jeg har fått beskjed om. Lykke til!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Hei Lita. Selv opplever jeg at tester ikke slår ut på el hos meg, men at blodprøver viser at jeg har hatt el. Når tester du på dagen? Det sies å være best å teste med el tester på ettermiddagen. Det hadde vært fantastisk om sommerprosjektet deres slo til ! Klem fra
lita78ღ Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2008 Ble anbefalt å teste både morgen og kveld, bruker både billigstrips og CB-digital..... Slo ut på ettermiddag/kveld forrige gang. Jeg har ikke så mye tro på at dette skal lykkes, men alt må prøves. Vi begynte å tenke på om det rett og slett var kombinasjonen oss som ikke matchet helt.....og sålenge vi begynte å tenke på det, er det verdt forsøket synes vi:-) Det hadde vært fantastisk ja!! Hvor er du i prosessen nå, Vilsågjerne?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Hei Lita. Enig vedrørende det med match og verdien av å forsøke alternativt... Vi har 2 forsøk igjen hos Hausken,planlegger nå neste forsøk. Tror det blir i oktober. Dere har forsøk til høsten,om ikke sommerprosjektet slår til ? Hilsen
lita78ღ Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. juli 2008 Hei igjen Nå har jeg testet etter el, og jammen ble den positiv nå i kveld:-D 3 dager etter forventet.... Men da tror jeg jammen det blir Danmarkstur i morgen. Dere bruker Hausken, ja... Har hørt så mye bra om han. Leste på sidene hans at de har de beste tallene i landet. Håper det slår til for dere, du har også vært her alt for lenge nå. Jeg husker nicket ditt helt fra jeg selv starta dette, tror jeg.... Synes det er ganske tøft å være en sliter - nå også her inne på ass.befruktning.... Vi har ett forsøk igjen som vi har betalt for, det blir i neste syklus.
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Så flott at testen endelig ble positiv:O) God tur til Danmark. Krysser armer og bein og alt som kan krysses for at dere lykkes nå. Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå