hm24 Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 I dag kom pakken fra motherhood, overdelene passet, men buksa ble for stor.. er en jeans med stretch, kjempefin ikke brukt (lappene sitter fortsatt på) Selges! 2xl er nok 52/54.. Ta kontakt på privat melding hvis du er intrisert eller lurer på noe :-)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Hvor langt er du på veg?  Har også mottatt bukser fra motherhood, mine er også forstore men jeg kommer nok til å fylle dem ut me magen som kommer etterhvert....
hm24 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2008 jeg er 23+1, det båndet over magen var ikke problemet det fyller jeg nok ut etterhvert, men buksa var for stor i rompe/lår.. å var stretch så den var ikke fin på, hang og slang, håper noen her har lyst til og kjøpe den for den var myk og god og kunne fint vært favoritt buksa mi, hadde den ikke vært for stor..
venterpåstorken Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Har du buksa fremdeles? Jeg er interessert i den. Hadde vært greit å vite hvilken mod. det var for da kunne jeg gått inn å sett på motherhood.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå