November nurk, i Desember Skrevet 29. juli 2008 #1 Skrevet 29. juli 2008 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe emmaljunga billig. Tenkt å ta en tur til sverige. Men hvor bør jeg sette kurs? Noen som har link til en svensk side med priser?? Erfaringer med Mondial, Smart og Edge?? (Tenker så det knaker)
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #2 Skrevet 29. juli 2008 Ligger masse fint på finn, så der kan man faktisk gjøre skikkelig kupp!
November nurk, i Desember Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2008 hehe. ser den. men jeg skal ha i pose og sekk;) vill ikke ha brukt til førstemann.
79fia Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Har kjøpt Mondial i Arvika. 7100SEK.. +stelleveske, sparer kronekursen, ca 1000kr vel.
79fia Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 HAr ikek brukt den enda, men ville ha en vogn med stor og god bag som helst skal holde hele vinteren. Og ikke minst syntes jeg den var veldig stilig da.. Bestilte den først per telefon, og dro og henta den når den kom. Hadde sett på den her jeg bor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå