Gå til innhold

Vondt å tisse.

Anbefalte innlegg

Gjest Tina-Mari

Jeg får noen ganger sting i venstre side når jeg tisser...og jeg tisser så sakte... Føler at jeg ikke greier å tømme meg enda jeg presser.

Må ofte på do 5 min etter og da går det lettere...

Beklager detaljene, men dere er vel vant til det :)

Noen som har peiling på hva dette kan være?

Takker for alle tips og råd:)

Jeg er 7+6 i dag, hva er du?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138331735-vondt-%C3%A5-tisse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm Tina-Mari, jeg syntes det høres ut som du har urinveisinfeksjon (blærekatar) Jeg har slitt med det i maaange år. Og det er ikke noe godt. Jeg råder deg til å gå til lege m/ en urinprøve (om du får ut noe;)). Så gir han deg noe for det. Ikke la det gå for langt.

Til info, har du først fått det kan det komme VELDIG lett til bake.

God bedring og lykke til

Hei!

Det kan selvfølgelig være infeksjon, men mest sannsynlig er det livmoren din som presser på blæra di (den er jo blitt litt større...). Jeg hadde samme problem (men uten smerter) og legen min sa det var helt vanlig dei 3 første månedene og på slutten av svangerskapet. Men ingenting skal være vondt. Ring helsestasjonen din og hør om du kan levere urinprøve for å avkrefte eventuell infeksjon.

Hilsen Lisabeta, 9 uker i dag

:D Lykke til!!!

Gjest Tina-Mari

Takk for svar jenter!

Jeg tar med en urinprøve til lege neste uke. Skal ha time til første kontroll eller hva det heter da.

Jeg tror ikke det er urinvis infeksjon...for det gjør ikke vondt når jeg tisser. Men jeg visste jo ikke det sist da jeg fikk betennelse i nyrebekkenet heller da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...