Gå til innhold

OTH med stelleveske... holdt på å velte

Anbefalte innlegg

Bare en liten advarsel. Hadde med OTH på stranda her forleden dag, med stelleveske bak (Skiphop, absolutt ikke fullstappa). Gutten lå og sov oppi og da vi skulle pakke sammen og gå så la jeg et håndkle oppå kalesjen, og da tippet hele vogna!!! Sto heldigvis bak så fikk tatt den i mot, men vær obs på hva dere putter av stellevesker bak OTH altså....

Fortsetter under...

Det har skjedd med teutonia mistralen jeg hadde en gang, og tfk twinner twist tippet bakover men fikk tatt den imot. Begge er 4 hjulinger., jeg har OTH nå og er veldig forsiktig med å laste tungt på styret, da blir de utstø.Det er tross alt bare en barnevogn som er beregnet for vekt i setedelen, og ikke til å henge på styret.. Jeg har ikke hatt spesielt tunge stellebager, men har nå lært å passe meg...Best å stue det under vogna om man kan...

Det har jeg opplevd med en vanlig simovogn også. Hadde babyen i bag og en stelleveske på styret. Hang jakken min over og da tippet hele vognen mot meg. Sluttet derfor konsekvent å henge stellevesken på styret. Ikke nok med at den kan velte,men jeg oppdaget også at håndtaket ble veldig slarkete etter en stund når jeg hadde stellevesken på. Kjøpte ny vogn (trehjuling) til andremann og den har aldri tippet. Men jeg har heller ikke hatt stelleveksen på styret....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...